Pagina's

maandag 22 februari 2010

Kanjer

Raf is net terug op zijn kamer. De operatie is geslaagd.
Raf had zelf gekozen voor een narcose middels infuus, en zonder problemen liet hij zich een infuus prikken. Hij vond het prikken meevallen, wat knap he!
Hij had erg pijn in zijn keel (kwam door de buis die tijdens narcose in keel zit) en kreeg een lekker ijsje, een racketje.
Ligt nu op zijn nintendo fifa te spelen.
Heeft goede pijnbestrijding dus praatjes volop!
Morgen zal hij zelf wel een stukje schrijven. (dit is door mama getikt))

17 reacties:

fabio zei

fijn dat de operatie geslaagd is, ik hoop je weer snel te zien heeel veeel sterkte martien bianca en fabio

Ibtissame zei

Hey Rafael,

Gaat het goed? Fijn dat jij al geopereerd bent.Ik wens je heel veel beterschap.

Groetjes van Ibtissame, Fatima,
papa en Chaimae.

jaru-karin-claus zei

Van Jaru,
Hoi Raf, ik vind het fijn dat je operatie is geslaagd.
Je bent 'n kanjer en 'n held.
Ik zie je weer op school.
En ik kom snel op bezoek.
Van Jaru, je bent mijn voetbalmaatje.

Anoniem zei

he rafael voetbal maat ik kan je niet missen ik kom snel op bezoek
jij bent van mij beste vriend groetjes fabio

Ivar zei

Hoi Rafi,
Super dat het zo goed gegaan is vandaag en dat het geen pijn deed.
Ik kom graag snel bij je op bezoek en dan neem ik mijn dubbele voetbalplaatjes mee.

Groetjes van Ivar Jesse Martijn en Wil

PS Wist je dat als je Rafi omdraait er bijna Ivar staat?

Leentje zei

Ha die Raf,

Ik lees dat je een kanjer bent.....en dat je de operatie geslaagd is!! Wij zijn kei trots op je en kei stoer dat je met de infuus geen kick hebt gegeven!

Véél beterschap en een hele dikke knuffel. Komen snel op ziekenbezoek!

Gr Leentje en Dick

Susanne zei

Hallo Patricia en Rafael,

Wat ben ik BLIJ voor jullie dat het zo goed is verlopen vandaag!!! Ik blijf jullie volgen via de blogs en ik blijf aan jullie denken. Ook zal ik duimen voor een voorspoedig(e) herstel / revalidatieperiode.

Groetjes, Susanne Lensing (hyves Patricia)

Anoniem zei

Hé Raaf, kanjer.
Wat fijn dat alles goed is gegaan en fijn dat we op deze manier met je kunnen kletsen. We komen snel op bezoek en dan neemt Sam natuurlijk voetbalplaatjes mee. Kunnen jullie ruilen en/of delen. Van Teuntje krijg je een hele mooie tekening en een dikke kus. Natuurlijk ook van ons Bas en Bo. Tot snel lieverd enne luister goed naar de dokter dan ben je snel weer op de 'been' zodat je weer lekker bij ons kunt komen spelen met of zonder krukken. Doeiiiii

anita aarts zei

he kanjer,

Wat ben je toch een stoere sterke vent. We komen snel langs en dan nemen we de plaatjes mee om te ruilen. Heel veel liefs en dikke knuffel!!

Jordy, Antoine en Anita xxxxxxxx

Tjo zei

He jongen knap hoor geen kik geven met het inbrengen van het infuus.
Ben blij voor jullie dat de operatie goed is verlopen. Ik hoop dat je snel weer beter wordt. Mama hou je haaks

Beterschap Rafael

Anoniem zei

Hey Raf,

Jeetje wat knap dat je zo stoer bent gebleven zeg! Ik weet zeker dat iedereen heel trots op je is, ik in elk geval wel!
Ik hoop dat je snel weer beter bent en weer doelpunten kan gaan scoren! ;-)

Groetjes Marieke
(collega van je moeder)

JG zei

hey raaf

goed gedaan hoor. Ben heel trots op je dat jij je zo goed hebt gehouden. Had trouwens niks anders verwacht... je krijgt de groetjes van Tante Suus en van je kleinste neefje Moos.

En ik kom deze week langs en neem ook nog wat voetbalplaatjes mee.

Gr Ome Jeroen, Tante Suus en Moos

Floor zei

hoi rafael i
Fijn dat de operatie goed is gegaan.
je hebt het vast leuk daar.

veel sterkte met je been.


xxx floor

Vivian zei

Hoi Raf,

wat ben jij stoer zeg! Fijn dat de operatie goed is gegaan. Nu hopen dat je snel weer beter wordt en weer kan gaan scoren. Mooie nintendo heb je!(leuk he)Mijn zoontje heeft heel veel dubbele voetbalplaatjes voor jou. Die gaan we opsturen. Heel veel beterschap. En een dikke knuffel voor je moeder.
Vivian(collega van mama)Miel, Isis& Camiel

Anoniem zei

hoi raaf, oma is heel erg blij en opa natuurlijk ook dat je zo'n stoere kanjer bent. Heb je de foto al gezien van je been in het frame. Dat zullen je klasgenootjes morgen toch wel heel erg stoer vinden.Heel veel plezier morgen als je vriendjes komen en de volgende keer misschien ook de meisjes, diit knuffel van opa en oma

Anoniem zei

Hoi Raaf, ik wist wel dat jij zo'n stoere vent bent, knap van je hoor dat jij niet huilt. Laat mij even horen of je ieder dag fiet en ijs krijgt in het ziekenhuis, dan kom ik bij je liggen. Groetjes Ingeborg (van de bromfiets van oma) en de rest van de familie

Ome Ton zei

Hoi Kanjer Raf

Wat een stoere foto van je met dat hele apparaat aan je been.Dan moet je wel sterk worden!!
En dan moet je wel een stoere vent zijn en blijven!!
Goed gedaan jongen,en veel vetkoele groetjes van Ome Ton, de broer van je Oma!!